Tuesday, March 8, 2011

im hot


Kali ni entry agak melampau..
aku tahu mesti akan ada orang sakit mata, sakit hati, sakit jiwa dan
pendek kata sakit segalanya...panjang belum kata apa apa agi....

Tengok aje laaa title kat atas IM HOT...
HahahAHahaaa...gelak besar sambil golek golek...
Orang yang jelos dan sakit jiwa tengok entry aku ni mesti la cik ema...

Mybe aku baru perasan kot atau memang baru terjadi...
HahhAhHHAha...mesti nak tau kan apa yg HOT sangat tu kan...kan...kan...
Buka blog saya dan tengok kanan....9 FOLLOWERS...

Majority adalah girls...dan sorang je teruna tang tang...
Bukti lelaki makin kurang atau girls memang suka buat blog...hihihi...
Tapi aku rasa semua yang girls tu frends cik ema..
xpela..janji HOT...hahahaa...


merenung masa depan~


Hot sangat~


P/S: idea tiba tiba ilang so stop sampai sini je..

6 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

euwwwwwwwwwwwww geli geli geli... wek wek :P

En. amirul faiz said...

r u jelos syg?? hahahahhaaa...

Cik Siti Rahmah Bahrom said...
This comment has been removed by the author.
Cik Siti Rahmah Bahrom said...

jelos? err tolong la b. geli tau wek!

En. amirul faiz said...

yela..geli konun2...

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

hahaaa memang geli pon :P