Sunday, March 6, 2011

manchester united punya cerita

 MU still no 1


Sungguh aku semangat bangun pagi-pagi tuk tengok bola..
Aku sebenarnya bukan laa kaki bola..
Serius aku cakap aku tak pandai main bola..kaki kerusi..
Hari ni perlawanan MU lawan liverpool...
Bukan sebab aku tinggal kat Manchester aku sokong MU...
Tapi...

Aku suka MU sebab mereka ramai melahirkan bintang-bintang yang memang bintang..
Antaranya Ruud Van Nistelrooy, David Backhem, Eric Cantona, Cristiano Ronaldo dan ramai lagila..

players MU~

Cristiano Ronaldo

maneger: Sir Alex

Orang penting dalam MU. Walaupun dia seorang yang panas baran tapi dia tetap hebat.
Dia nak yang terbaik tuk club dia. sehingga sekarang belum bersara...
Dia patut berbangga dah berapa ramai bintang dia lahirkan sejak 1986..


eHh..sapa pulak ni?? 
Ni pun orang penting gak. jatuh jer Sir Alex "org" ni akan ganti..
Hahhaha..nak jugak...
Good luck MU for Next2 match...

5 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

muahahahahahahaaaaa nak gelak guling2 la :D

En. amirul faiz said...

asal plk??

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

saje je. wek :P

En. amirul faiz said...

sewel kdg2..kan??

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

tapi awk sewel selalu. bukan kadang2 kan???