Monday, January 17, 2011

Apa Tengok-Tengok?

Arrgghhh...dengan perasaan SANGAT RAJIN bangun nak study..CHAIYOK...CHAIYOK..
Tapi hati berkata "on9 dulu"...dan buka blog..risau cik ema buat gilo..
Ok..aku pon on laptop...dan aku dapat merasa ada sesuatu yang sedang memerhatikan aku...
Sapa tu? Aku takut nak tengok "dia"...
Dalam hati " Plez..plez...jangan tengok saya macam tu...."


0OhhH!! Nota-nota ku tersayang..
Jangan kau melihat aku dengan penuh dendam dan perasaan cemburu...
Note Techno pandang aku penuh sayu...
Note Elekmgnet jeling-jeling manja...
Note Management dengan menggoda meminta untuk di belai-belai..
Dan aku dengan sisa-sisa rajin yang tinggal hanya mampu tersenyum memerhati sikap note-note aku itu...




P/s: Stdy time...

1 comment:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

hahaha! tahu takot. tunggu je la erk en.faiz. nanti kite buat. study leklok ek. jge hati note note tu ;)