Wednesday, January 12, 2011

Study Hard + Sleep Smart *

Today:
Last class "elektromagnetik" dengan prof Alex...
Cls yang selalu buat aku pening dan buat aku tertido dalam clas...sori prof..
Prof bagitahu "Final Exam" susah dan kena banyak-banyak study...
Terfikir la oleh aku..." aku belum ready lagi nak exam..mcmna nak banyak-banyak stady.."
So aku kena korbankan masa tido dan masa Smart Car aku tu..
Sori Smart Car kita jumpa lepas exam...
Dah 1jam aku balik dari clas..belum buat apa-apa tindakan...bila nak mula??
Aku mau tunggu cik ema balik dari clas dengan lengang-lengoknya sambil senyum-senyum..haha..
Pastu baru pikir nak study hard atau sleep smart....hehe





p/s: thanx cik ema bt blog sy jd orange..

7 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

balik dengan riang sambil membawa nasi bungkus la...:)

En. amirul faiz said...

rumah trbakar pggl bomba,
bomba dtg berlumba2,
cik ema mkn tnganga2,
smpai kuar biji mata..

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

huhuhu mate en faiz la yg tkua kua~lalalal gilo :P

En. amirul faiz said...

hahahaha....cik ema gilo...

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

en faiz sewel~lalalalaa

En. amirul faiz said...

wah cik ema gilo ni..ckp org sewel plk..uweekkK!!

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

hahaaaa gilo pon gilo la en faiz