Friday, January 21, 2011

terima la kasih

Sikit lagi nak habis exam...Chaiyok2...
Lepas ni x perlu nak study-study ag..
Boleh goyang-goyang kaki..
Boleh qada waktu tido..
Boleh buat semua tanpa fikir "study"
Tapi sebenarnya belum start lagi...huhu..
Bunyi macam dah tamat riwayat untuk exam..
Cepat-cepat laaaaa...

Wah!! Blog saya nampak baru..
Thanx banyak-banyak untuk cik ema..
Dia memang ringan tangan bab-bab membantu saya ni..
Nak blog macam orang cantik-cantik but still malas gak..
"cik ema..saya cuma malas bab-bab macam ni jee..."
Banyak lagi saya rajin..Antara rajin tido, rajin makan..
Tu la antara saya rajin...HEHEHE..



9 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

hahahaaa good luck erk en.faiz.
en faiz nak blog lawa, tp malas. memang tak jadi la lawanye..

nak upah!! :D

En. amirul faiz said...

cik ema nak upah apa??

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

ehemm.. ape ye? mcm2 nak :)

En. amirul faiz said...

nak apa? ckpla..

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

nak macam2 la.... ;D

En. amirul faiz said...

tahu mcm2..tapi apa??

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

ehemmm ;P

En. amirul faiz said...

apa?? adiah bgn tido ke sblm tido??

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

hahahaaa.. ade erk? dua2!