Friday, February 25, 2011

nak..nak..nak...

Bila aku bole meminta..
Ingin saja aku tahu apa yang ada dalam hatinya....
Bila aku bole meminta..
Ingin saja aku tahu perasaannya terhadap aku...
Bila aku bole meminta...
Ingin saja aku mohon agar dia adalah untukku...
Bila aku bole meminta..
Mahu saja dia sentiasa di sisi aku..
Bila aku bole meminta...
Hendaknya hidup semati..
Bila aku bole meminta..
Semarakkan cinta kami berdua...
Bila aku bole meminta....
Jangan ada duka antara kami...
Bila aku bole meminta...
Bahagiakan mu sepanjang hidup aku...
Bila aku bole meminta...
Bukan hanya untuk di dunia dan akhirat...
Bila aku bole meminta..
Jadikan dia bidadari indah...
Bila aku bole meminta...
Ingin restu MU sentiasa bersama kami.....


P/S: nak mintak mcm2 kalo dh boleh meminta tu..

4 comments:

mariatul_m0hamadiah said...

kalau dah mintak, jangan hampakan ape yang diberi. kalau minak cik ema, jage die baik2..:)

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

DIA beri ape yg kite perlu. bukan ape yg kite mahu. macam awak bgtahu saye. ^__^

En. amirul faiz said...

yap..sy tahu syg..if sy bole mtk apa saja dan d tunaikan...

En. amirul faiz said...

cik maria: dlm kehidupan kita banyak perjudikan nasib..kadang2 untung kadang2 rugi..kalo xberani jangan ambik risiko...semua nak yang terbaik begitu jgk sy nak yg tbaik tuk kami berdua...