Tuesday, February 15, 2011

update blog!!

Salam semua...."aku orang islam tau"

Lama sgt2 aku x update blog ni...

Bukan ak malas...

Cuma masa memang xmgizinkan...."cik ema sy bz tau"

Lagi2 dengan line intenet mcm siput baru belajar jalan....

So faham2la kan...

Tenet ni mmg slalu bt aku ilang sabar...

Sebab tu aku malas nak update blog...

Cuti2 ni lagi best tido, makan...

Layan cik ema kat YM pastu skype...

Tu je alat yang ada nak sambung malaysia dengan UK ni...

Tabah...Sabar...Cool....Relex....Dont be gelojoh.....

Arrrggghhhhh......I miss U like monkey....hehehee




4 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

sape ntah cik ema tu. tak hbis2 name dia je kena sebut dalam blog ni...
>,<"

En. amirul faiz said...

dia kekasih sy...hmmm...

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

en. amirul faiz sudah berpunya ke? saya baru nak ngorat awak.. frustnye saya!! :D

En. amirul faiz said...

yap..sy suda bpunya..